Ne, jotka päättelivät otsikosta että postailen jotain syvällistä, ovat väärässä :D Tuo pätkä nyt vaan soi päässä tällä hetkellä.

Väänsin juuri 3 tuntia matikan läksyjä. 2 tunnin jälkeen isäpuoli tuli ja sano miten se täytyy tehdä. Vaikka itse pyysin apua, ketutti. Matikan lisäksi tein puolitoista tuntia uskonnon läksyjä. Tulin neljältä koulusta, söin ja rupesin tekemään läksyjä. Tässä sitä nyt ollaan. Kohta varmaan nukkumaan. Huomenna onneks vasta puoli yhekstoista kouluun <3 sitte perjantaina laulukoe :s Aattelin että laulan joko Versaillesin Serenaden tai Satsukin YOUn. Oon opetellu kummatkin nyt kesän jälkeen. Täytyy vähän arpoa ja kokeilla kumpi menee paremmin. Huomenna aamulla onkin hyvästi aikaa harjotella ku perheenjäsenet (sisarukset) ei oikeen tykkää mun laulusta. Äiti kyllä kuulisi kuulemma mielellään välillä mun laulavan mutta sisko ja veli ei oikeen tykkää ku laulan vaan "japsi-lauluja".

Meillä kävi tänään siivooja. Tai siis se kävi kattoon mein taloa ja se rupee käymään kahesti kuussa. Paitsi että se ei siivoo lasten huoneita ettei me "opita liian hyville tavoille." Loistavaa. Meidän siis täytyy keskiviikkoisin illalla siivota omat huoneemme kun siivooja käy aamulla.

Olen aloittanut kamalan Dauto-kauden. Tai siis minä mitään aloittanut, se vaan alko. Koukin ääni ärsyttää välillä älyttömästi mutta välillä tuntuu ettei mitän söpömpää voi olla. Nyt oon vähän siinä välimaastossa. Biisit svengaa hyvin mutten täysin nauti Koukin äänestä.

Huomenna pitäs olla selvillä mitä aion lukea ekan äikän kurssin aikana. Ajattelin vaan rändömisti valita mun kirjahyllystä jotain mitä en oo vielä lukenu koska kirjastossa on tosi rasittavaa etsiä jotain kivalta kuulostavaa kirjaa (ainakin nyt tuntuu siltä, yleensä nautin siitä). Tuossa ois vaikkapa Anne Ricen Vampyyri Lestat tai Kadotettujen kuningatar. Veren vangit olen jo lukenut monta kertaa. Lisäksi kirjotin runon Punahilkka-sadusta, tuli melko hieno x3 Näytin sitä tänään koulussa ja ne sano että oli loistava. Joku kehui että musta tulee vielä runoilija mitä en kyllä usko. Ihan tuskissani eilen illalla väänsin sitä ja koitin riimitellä jotain sopivaa. Tuli siitä ihan hauska, ehkä laitan sen joskus tänne mutta nyt en jaksa.

Lähden syömään iltapalaa. Vitsit osaakin väsyttää. Pesin vielä pyykkiäkin kirjoittamisen lomassa. Nyt täytyy odotella että pesukone stoppaa että voin ripustaa ne kuivamaan. Ennen en pääse nukkumaan. Tai voihan olla että äiti on armollinen. Saa nähdä.

So long~!