Mood: pritty fine
playlist: vistlip - sara

Elikkäs kuulumisia Kokeellisen Musiikin viikoltani :D Todellisia helmiä on löytynyt melkein liikaakin (no ei nyt ihan), mutta sitä vastoin myös paljon rimanalituksia. Siitäs saivat nekin jotka väittävät että minusta kaikki j-musiikki on hyvää koska se on "japsia" *illistää*. Muutama lempparini listasta oli mm. Hime Ichigon re:alice, vidollin maimu, chariotsin cold pray, psycho le cemun prism jne. Latausohjelma joutuu rasitukselle! Olen ladannut jo tuon hime ichigon biisin, jonkun vidollin kappaleen (aikaisemmin mainitsemaani ei löytynyt... :(), chariotsin ja WHITEBLACKIN kappaleita. Muutama niin karmea rimanalitus löytyi etten viiksti edes mainita niitä tässä. Artcube ja creature creature saivat kiitosta! Mutta ei puhuta pelkästä musiikista :D vaan olen viime sunnuntaina aloittanut "potter-putken", elikkä olen lukenut Pottereitä putkeen jo monta päivää. Olen Puoliverisessä prinssissä menossa. Olinkin taas autuaasti unohtanut kuinka potterit voivat koukuttaa... :) Ja lisäksi... Ilouutinen! Aikaisemmin mainitsemani huhut the gazettEn hajoamisesta oliva täyttä KUKKUA, mistä kiitän lähinnä korkeampia voimia :D Ruki kertoi blogissaan olevansa hämmentynyt tällaisita huhuista, ja ihmettelevänsä sitä, kuka on saanut päähänsä että hänellä olisi sydänvaivoja. Aloin melkein itkeä helpotuksesta... Olin kyllä jo ihmetellytkin, kun en ollut ikinä kuullut mitään siitä, että Rukilla olisi ongelmia sydämensä kanssa (keuhkojen kanssa kylläkin mahtaa olla ongelmia... mokomakin ketjupolttaja <3). Mutta niin. Huomenna menen iskälle, ja lauantaina lähdetään aamulla ajamaan kohti Tamperetta! :D Tai siis ainakin muut lähtee, minulla on vielä vähän kuumetta, jonka toivon voivani poistaa ajatusten voimalla. Ja toivottavasti se toimii, koska haluan käymään Fantasiapeleissä! Muttaaa... Nyt jatkan kokeellisen musiikin viikkoa! En kirjoita kuin vasta maanantaina tai mahdollisesti tiistaina (mutta sehän haittaakin yhtä lukijaani! :D)