Viikon päästä alkaa saksa.
Oon tosi innoissani siitä mikä on kyllä ehkä vähän hassua :D Mutta kun kielet nyt vaan on lähellä mun sydäntä. Ja kun saksa on helppoa, kivaa ja mulle tärkeä kieli. Ja samaan syssyyn käynnistyy mun espanjan opinnotkin. Tällä hetkellä mä olen melkein varma että musta tulee isona tulkki. Mutta aion kirjottaa myös uskonnon. Se on kielten jälkeen lempiaineitani nykyisin. Justiin kyllä loppu tän vuoden ainut uskonnonkurssi. Hehheh.

Tänään vietettiin aikaa tyttöjen kanssa :) Hengailtiin M:n luona ja katsottiin Rottat(o?)uille. Neljä lukiolaista lauantai-iltana(päivänä) katsomassa Disney-leffoja? (oon kuullut sanonnan että mitä vanhemmaksi sitä tulee, sen lapsellisemmaksi sitä muuttuu) Oli kyllä tosi mukavaa. Ensiviikonloppuna kokoonnutaankin sitten uudelleen viettämään yhden meistä synttäreitä.

Ensviikolla koeviikko... onhan tässä siis ollut jo pari koetta mutta ens viikolla niitä on neljä. Ja samalla pitäisi ostaa uudet kirjat seuraavaa jaksoa varten ja tota yllämainittua synttärijuhlaa varten lahja päivänsankarille. Katsotaan mitä keksin :D 

Noh, mutta koska tulin äsken saunasta niin vois tästä pikkuhiljaa hiippailla eteenpäin. Soon moro.

P.S. Riku von Phanstasmagoria :)