Otsikko SuJun biisistä U jota olen kuunnellut jo jonkin aikaa putkeen. Heti sen jälkeen kun lopetin säveltämisen. Läksyjen jälkeen piirsin monta sivua nuottiviivastoa.

Ahihii. LUNA SEA tekee maailmankiertueen :3 Ainut Eurooppa-keikka tosin on Saksassa mutta kumminkin kiva että niiltäkin tyypeiltä näkyy elonmerkkejä :)

Oo, tuli muuten mieleen tässä kun yks yö kesällä näin unta että olin Ellen DeGeneres Showssa vieraana koska olin joku helkkarin julkkis. Sain laulaa siellä ja sitten kun se haastatteli mua niin se sano että sillä on mulle yllätys: se oli hommannut Tokio Hotelin sinne laulamaan mulle x3 Mutta pelottavaa tässä oli se, että katsoin seuraavana päivänä Elleniä, ja siinä tapahtui samoja juttuja kuin siinä mun unessa o.o esim. siinä lavalla olikin sellanen punanen sohva eikä nojatuoli (en ollut nähnyt sitä sohvaa ennen) ja siinä jaksossa oli suomennettu jotain hangon keksistä niinkuin siinä mun unessakin ( katoin sitä niinkö mukamas ite telkkarista vaikka olin kumminki siellä ohjelmassa koko ajan tjn...) Hyi kettu kun sain melkein sydärin kun katoin sitä. Tietty sitä toivos että olis joskus julkkis, mutta toi oli jo pelottavaa. (mitenköhän nuo taas liitty toisiinsa...?)

Olikohan mulla asiaakin? x) Tuskin, muuten vaan tulin hengaamaan. Oli muuten taas jännä viesti.