Täällä ollaan jälleen!

Kohta häivyn nukkumaan mutta tulin vielä käymään ihan huvikseni. Huomasin muuten justiin että mun tukka kiiltää. Siis ei rasvasuuttaan vaan terveyttään. Huitii. Vaikka värjään tukkaani usein ja käytän päivittäin kaikkia muotoilutuotteita enkä mitenkään erityisesti hoida näitä mutta silti. Ne kiiltää. Cool.

Justiinsa. Mun piti tänää nähdä yhtä kaveria jota en oo nähnyt _aikoihin_ mutta se soittikin ennen bilsan tuntia että sille tuli esteitä. Mutta luvattiin että huomenna etitään toisemme koulujen Unicef-cupissa.

Mun huulirasva on hukasa ;__;

Jos alkuviikosta fanitin kympillä Super Junioria, nyt alkaa taas Hey!Say!JUMP -kausi lähentelemään. Eipä siinä, nyt kun olen opetellut SuJujen nimet niin samallahan siinä menee H!S!Jn nimet.

Yabu ja Hikaru :3 Aloin muuten tässä katsomaan yhtä j-doramaa missä Hikaru näyttelee pahista. Omnom :3 Se oli niin söpö feikkitatskoineen Cx Yks vika siinä ohjelmassa vaan on ja se on se, että siinä puhutaan japania ja ainoassa versiossa jonka löysin oli espanjaksi tekstit, mutta eipä siinä mitään. KYllä mä kärryillä pysyn, kun jotain tiedän japaniksi ja loput voin päätellä espanjasta. Viimein se kaikki tuhkimotarinan tuijottelu maksaa takaisin :D Vaikka siinähän puhuttiin vissiin italiaa? Nojoo samapa tuo. Mutta nyt meen nukkumaan, moidoo~ C: