Postaan jo toisen kerran tänään muttaku tuli asiaa mieleen :D

Eli siis olin aamulla tosiaan siinä laulukokeessa! Se opettaja sai jonku ihme idean että mun täytyy laulaa ekana vaikken oo aakkosissa kovinkaan loogisesti tai istu jossain nurkassa tai jotain. Joten lauloin ekana. Mun tarvi laulaa vaan eka säkeistö ja kertosäe ja sitte se rupes selittään mulle että mun ehkä kannattas käydä laulutunneilla koska mä kuulemma osaan kyllä laulaa, mutten osaa käyttää ääntäni. Tai siis että käytän kuulemma vaan jotain 30% mun lauluäänestä, laulan vaan kurkulla vaikka voisin laulaa koko kropalla. Joten tässä olen pohtinut ja ajattelin että jos johonkin pääsen, menen kyllä niille tunneille. Oon aina tykännyt laulamisesta ja laulutunteja olisin ottanut jo joitakin vuosia sitten mutta olin kuulemma liian nuori silloin. Nyt se opettajan mukaan onnistuisi. Vähänkö olis siistiä päästä laulutunneille :)

Ja lisäksi juttelin erään orkkakaverini kanssa ja se sano että melkein kaikki mun ikäluokan soittajat on häipyny. Mun olis tarkotus vielä käydä mutta en viimeviikolla ollut, joten menen varmaan ens viikolla.

OMGOMG tahtoo ton soittimen onko ees ihana <3 Paitsi että kyllä näppisversio ois parempi :/ Mut kumminki ton vois ripustaa melkeen seinälle ko on niin ihana :) (joku outo tai jotain x3)