Playlist: the gazette - Silly God Disco

     ***

Näin tässä yksi yö tosi outoa unta. Pyöräilin kaupungin läpi seuranani (näin rändömisti) Ron Weasley. Olimme menossa ostamaan minulle uusia silmälaseja, koska senhetkiset lasini olivat jonkun boffaus-leiritytön, joka ei oikeasti ollut se tyttö, jonka lasit minulla oli vaan yksi toinen tyttö leiriltä, jolla olin isosena. Taisiis pääasia oli, että lasit olivat sen jonkun tytön, ja että ne olivat vääntyneet. Pyöräilimme siis kohti kaupungin Prismaa. Koko kaupunki oli täynnä etsintäkuulutuksia(ja ehkä sen takia täysin autio, vai...??). Pysähdyimme Prisman viereiselle mäelle katsomaan yhtä. Se oli etsintäkuulutus täynnä Potter-pahisten naamoja. Jotain sellaista tapahtui kuin että tyypit siinä etsintäkuulutuksessa heräsivät eloon ja rupesivat ahdistelemaan meitä tjn(???) Sitten ne yhtäkkiä katosivat ja Ron ilmoitti sen olleen ninja-harha. Tässä vaiheessa olen jo kerinnyt unohtaa mistä Ronin kanssa keskustelimme, mutta muistan tyypin sanoneen jotain tämän tapaista: "Jos olisit antanut minunkin vähän loistaa, nuo eivät olisi vapaalla jalalla." (juu, joku rändöm??) Kun viimein pääsimme Prismalle, siellä meitä odotti parhaan kaverini äiti sekä tätini. Saimme kuitenkin lasit ostettua, vaikka en tiennytkään pitikö niiden olla plussat vai miinukset ja kuinka vahvat...

Kuulostaako sekavalta? Sitä se olikin. Olin aamulla ihan ihmeissäni. Olen toki nähnyt vieläkin oudompia unia, mutta en ollut lähiaikoina nähnyt paljoakaan unia.

Lainasin kirjastosta leffoja! Poika ja viulu (jonka katsoin jo ihan yksin koska kukaan ei olisi kuitenkaan katsonut sitä kanssani/antanut minun katsoa sitä telkkarin ollessa päällä), Jadesoturi ja Geishan muistelmat (olihan se pakko lainata, pääosassa Ziyi Zhang!) Lisäksi ostin kirjasto npoistomyynnistä kolme kirjaa, surkeiden Sattumusten sarjan viimeisen osan (Loppu), jonka vissiin annan kaverilleni synttärilahjaksi, kun se oli niin kade :D, sitten Tarinan vailla loppua ja yhden Mystery Clubin. Paras kaverini oli tehnyt vuosisadan löydön, nimittäin hän löysi Infosta Wolf's Rain mangan osat 1 ja 2!! Tietty hän osti heti sen ykkösen, mutta niitä kakkososia oli kaksi niin minä ostan sitte sen toisen.

Uh, jalka kaipaisi taas jääpussia. Mäkäräinen pisti boffaus-leirillä polvitaipeeseen, nyt siinä kohdalla on puolenkämmenen kokoinen punottava turvonnut PAISE. Se ei satu, mutta on tosi ärsyttävä, ja tosiaan, jääpussilla sitä yritän kutistaa, ja heinixillä. iskä sanoo, että jos se ei huomenna oo kunnossa, niin mut viedään ensiapuun. (kirjakieli jäi vähän, kun oon samalla mesessä, enkä jaksa sinne kirjakielellä sotkea...) Mut en mä halua ensiapuuuun... oon yhdesti ollut ensiavussa itiköiden takia, kun ampiainen lensi silmään, piikki jäi sinne ja silmä turposi. turvotus ehti jo laskea ennenkuin päästiin lääkäriin sisään....

Luin äsken parhaan kaverini blogia. Sillä oli siellä kaikkia mahottoman syvällisiä juttuja, ja mun jutut on tällasta turhanpäivästä pölinää. Sanokaa nyt, eihän tätä kukaan edes lue! Ei mulla oo mitään jännää täällä, kukaan ei taida edes tietää tästä blogista (paitsi no ehkä lähipiiri...?) Kyllä mulla varmaan kaikkea syvällistäkin olisi, mutta pelkään kai vuodattaa niitä "syvällisiä ajatuksia" nettiin, siis niitähän voisi kuka vaan lukea? johtuukohan se siitä, että olen pohjimmiltani positiivinen ihminen...? vai mistä se johtuu? KERTOKAA! Ääää.... Miksi minä olen niin... tällainen?? Pelkäänkö näyttää tunteitani? Musta tuntuu, että en viitsi enää näyttää, jos tunnen jotain surullisempaa. Musta tuntuu, että... jotenkin... en haluaisi näyttää huonoa oloa, kun olen vanhempieni luona. Nehän voisi vaikka luulla että paha oloni johtuu niistä? Niin... Sitä minä kai pelkään... Ja sitten kun en olekkaan enää vanhempien/lähisukulaisten luona, alitajuntani tajuaa sen ja järjestää jonkun hysteerisen itkukohtauksen?? Äh, en minä tiedä. Ei se kaikki voi pelkästä avioerosta johtua.

Vatsanpohjassa tuntuu hassulta. Selailin vähän youtubea, ja joka paikassa hoettiin, etä Ruki käyttää jotain meikkiä, jolle hän on allerginen, ja voi kuolla sen takia? En siis ole uskomassa tätä ennenkuin se lukee joko heidän blogissaan tai jossain... JaMEn sivuilla, mutta silti... Että Ruki kuolisi? MIKSI KOKO AJAN HÖPISTÄÄN RUKIN KUOLEMASTA?? Ei Ruki kuole, Ruki ei kuole,eieieiei.... EITASANKUOLEEEEHH~~~!! 8< Se samperin ketjupojttaja ei metsämansikkasoikoonkuolleeeee....!!! Okei, hyperventiloin..?

rukieikuole...

rukieikuole...

eikäkuole...

...