Loma alkoi, ainakin minulla :D Huomenna ei koulua, kun menen hammaslääkäriin sen verran ronskia operaatiota varten ettei enää tarvi kouluun sen jälkeen, hah. Mutta juu. Viime lauantaina oli ihana päivä, olin kavereiden kanssa joogassa, zumbassa ,syömässä, ja katsottiin vielä elokuva. Olikivaa, pian uusiksi! Tää viikko on ollut yhtä piinaviikkoa minullekin (pääsiäisviikko, hiljainen viikko, piinaviikko). Ensin en saanut maanantai-aamuna pyörää ulos autotallista, joten kävelin kouluun. Sain jalkoihini järkyttävät rakot, oikein vesikellot, jotka äiti välttämättä halusi puhkaista. Auts. Eilen kastelin kenkäni, ja yöllä heräsin ihän älyttömiin vatsakipuihin. Kun yleensä herään ehkä atomipommin räjähdykseen, jos siihenkään, niin nyt vatsakipuihin. Se oli ihan järkyttävää. Enkä saanut unta pariin tuntiin sen jälkeen, grate. Tänään... Kylvin kukkia! Ja joudun raahaamaan soittimeni raatihuoneen toiseen kerrokseen orkesteriharjoituksia varten. Uh. huomenna sitten hammaslääkäri. Paikallispuudutuksessa paljastusleikkaus (ien auki naps) ja yksi hammas vedetään irti. Namnam. Ja tulostin - ööö siis en tulostanut -  Jukan kuvia! Mm. tämän ihanuuden.

Juka kukkien keskellä :) Hehheh :D Kuuntelen myös taustalla Jukaa, yllätys. Harmittaa hirveästi kun siitä tyypistä ei ole kuulunut mitään uutta :( Toivottavasti pian! Odottelen innolla. Ahahaha, joillakin muilla voi olla myös paha päivä :''D

Musta tuntuu että keräilen jokaisesta idolistani näitä keskari-kuvia ^^ Minkäs minä sille mahdan että he sellaisia julkaisevat, hehheh.

HEEEEETKONEN. EIOOTOTTAEIOOTOTTA EIIIOOTTOTTAAAA WAAAAH~~~
www.youtube.com/watch OMG. Ohhoh. Veikatkaa. SE ON JUKA!!! vokalisti on Juka!! Ei jestas... Pisti sitte bändin pystyyn??? Ja vaihto nimensä, mitä vikaa entisessä oli?? Se on nykyään Shaura. Heti googlettaan :D

Oonkohan mä ollu vähän pihalla? Xover on lopettanukki jo o.o Ja nykyään se on bändissä nimeltä VII-sense. Ohhoh. Tää nyt kyllä horjautti mun maailmaa. Nykyisin Juka eli shaura näyttää tältä:

"Their first single, "BLACK BIRD" will be released with a DVD on the twenty-fourth of March, 2010."
Eli tosi tuoretta kamaa. Huhhuh. Mä olen nyt ihan järkyttynyt. En osaa muta sanoa. Täytyy mennä heti kertomaan muille Juka-faneille :D Jos niitä tietämättömiä löytyy... Vai olinkoham minä ainut... Vähän tuntuu siltä, mä olen iana jäljessä. Noh.

Jukaaa....

Eikun...

Shauraaa...