Helöy!

Vähänkö oon reipas. Kaksi kirjotusta viikon sisään! huhhuh. Vauhti päällä. Tähän alkuun joku ihme runonpuolikas.

Se oli esiintyjänä.
Se ääni naulitsi mut siihen penkkiin.
En voinut sille mitään.
Ja konserttien välissä.
Ei se ollutkaan mikään kreikkalainen jumala.
Sehän söi kalakeittoakin.
En voinut hermostuneelle naurulle mitään.
Jälkeenpäin hävettää.
Muistelen sitä hiljaista vitsinheittoa,
hauskuutukseksi tarkoitettua kuiskausta,
miehen tuoksua hämärässä.
Tuulenpesää,
silmiä jotka moittivat lattian narisuttamisesta.
Huvittunut katse ja lakerikenkien narinaa.
Kysymys.
"Etkö palele?"
Hymy. Nimmari. Hymiö perään.
Saisiko äitikin. Naurua.
Hymiö siihenkin paperiin.
Normaali t-paita ja huppari.
Kuinka se onkaan lyhyt, mun mittainen.
Käsien tärinä, ihmettely.
Miksei kukaan näytä kuvissa itseltään?

Onks tää nyt sitten sitä modernia runoutta vai mitäh. Ahhah. Älkää kysykö tosta. En ota vastuuta.
     Hain kokista. Jeh, mikä perjantai-ilta. Huomenna olis gospel-konsertti, joka periaatteessa kuuluis mun koulutukseen mutta en tiiä haluanko mennä sinne. Kaemo ja Exit. Suomalaisia huippuja mutta ei polttele kovinkaan paljon.
     Aion olla tylsä ja puhua elokuvista. Katsoin tänään tallennukselta Veren vangit. Olin ensin ihan epätoivoinen, kun huomasin että Louisia esittää Brad Pitt. Se oli kuitenkin hyvä valinta. Haluan ne piilarit o.o <3 Jäänsiniset silmät, ah. Veli sanoi että ne oli pelottavat. Minä rakastuin niihin. (HUOMIO, en rakastunut Pittin silmiin, vaan hänen piilareihinsa!! Muistakaakin se.) Tässä vielä kuva. En löytänyt yhtään joka olisi tehnyt kunnolla oikeutta, mutta nojoo.

Myös Lestatin roolivalinta osui nappiin. Tom Cruise oli juuri sopiva :) Ainoastaan Claudian näyttelijästä en tykännyt. Se oli jotenkin hassu. Elokuva on muuten tehty samana vuonna kun mä olen syntynyt :D Ne voivat päätellä mitä haluavat, jotka vetävät kaiken kohtalon kautta, ihastuin nimittäin leffaan täysin. Minulla ei ole mitään kohtaloa vastaan mutta ei kaikkea tarvitse siihen sotkea. Leffa siis oli mahtava. Vielä kuva Lestatista :) Täytyy hommata jostain se Vampyyri Lestat elokuvana. Kummatkin tarinat koristavat kirjahyllyäni, sekä kronikan kolmas osa, Kadoettujen kuningatar.

Ei tästäkään tyypistä oikeen kivaa kuvaa löytynyt. Toisaalta en jaksanut etsiäkään kauan. Muttajup. Suosittelen. Sitten haen lisää limsaa ja teen jotain hauskaa :D Mitä nyt koneella saattaa tehdä. Hmmm voisin tutkia youtuben arkistoja, eli mitä kaikkea paskaa olen laittanut suosikkeihin. Löytyisiköhän YouTubesta Vampire Lestat?