Hmm. Aioin ensin tulla selittään kuinka Gazeton kuuntelu tuntuukin taas hyvältä kaiken sen Metsäkedon jälkeen. Mutttta yhtäkkiä ei huvitakkaan :/ No, lisää Gazettoo korville nii johan huvittaa :D Pitkästä aikaa ku kuuli Hyenan nii se herätti jotain ihmeellistä :D Niin tuttu biisi vaikka ei oo ees mp:nä. Mitenhän mä tätä mukas näin paljo oon kuunnellu että sanatki muistuu, vaikka en oo kuullu koko biisiä varmaan vuoteen? Hassu olo. Höh. Mutta silti mulla on kivaa :D Ollut ikävä tuota jumalaista Aoi-samaa <3 Hahahaha. Vähän mulla on tylsää. Yks kaveri oli just eilen ostanu DIMin :'< 37 euroo ja rapiat päälle. Deluxe edition, DVD ja kuvavihkonen + sanoitukset romanjeilla. Yhy.
     Muuten, tiesittekö että D'espairsRay on Gazetto-faneja? Ainakin kahessa niitten biisissä (Dear ja joku toinen ei voi muistaa) lauletaan "gazettoo" :''D Ja siinä Dearissa lauletaan yhessä kohti ihan selvällä suomella että "missä on peittoo~" Hizumi-sama hukkasi lempipeittonsa ja teki siitä laulun, aaw :D Ja hyvää suomea se laulaa! Hitto mulla on tylsää. Ei keksi mitään juttua. Ja piti mukama tänään kirjottaa joku pitkäki postaus. Hah. No jos lisäilisin kuvia 8D Aoi-samasta sun muuta kivaa ;)

Oli niin ihanan iso että oli jopa pakko pienentää :D Ja tässä meidän ihana Gazetto-fanimme. Löysiköhän se jo peittonsa... Ei varmaan kun noin angstaa :( Muuta juup. Tämän jälkeen saunaan ja huomenna taas kouluun. Ainiin, huomenna käsityön esitelmä lolitoista o.o Apuva! Angstataan yhdessä, Hizumi-sama!