Ahahaha. Taas pienoinen Gazette-fanituskausi. Sen johdosta näin untakin. Siinä unessa Aoi tuli itkeen mulle että Ayabien Yume uhkailee sitä. Ne oli ollu juomassa ja pelanneet tehtävää&tehtävää (totuutta&tehtävää, mut pelkillä tehtävillä) ja yume oli sammunu ennenku se oli kerenny antaa Aoille tehtävän ja nyt se uhkailee että jos Aoi ei suorita sen tehtävää nii se joutuu Yumelle orjaksi. Se koitti lähennellä mua ku se kuulu siihen sen tehtävään (ei sillä että olisi haitannut...). Hehe :'D JA SITTEN. Muhaha. Muutama kuva ;) Tää on niin *drooool* ettei mitään rajaa...!

VAADIMME FANSERVICEÄ >: D
Tää seuraava on niin kuolattava *o*

Hehheh. Olikohan mulla oikeesti asiaakin :''D Kaikki kuolaa aina Urun reisiä :( Musta niissä ei oo mitään mainittavaa. Se vaan esittelee niitä, that's it. (Okei on ne aika *drool* mut silti, jotain rajaa :''D) Tässä pieni esimerkki:

Kuuntelen Agonya ja Reilaa vuorotellen :''D Ja tossa Agonyn videossa on ihana kuva -

Aoi on tossa niin aaaaw~~ <3 ja tässä seuraavassa, ah. Mikähän kompleksi mulla on Aoia kohtaan?? :''D Btw, tossa edellisessä kuvassa Urun suu näyttää liian isolta sen naamaan...?

Rukin enkku on kyllä kymppiluokkaa. Oon parisen vuotta kuunnellut tuota Burial Applicantia ja nyt vasta kun näin sanat, tajusin että siinä lauletaan enkkua o.o "My hands, eyes, mind and breath" "Hello my dear, kill me gently, a burned body doesn't leave you." "Forget me you can't save it is it wrong" jne. jne. Olin ihan kauhuissani, että eihän tää voi olla totta, mutta kyllä ne siltä kuulostaa jos oikeen tarkkaan kuuntelee. Ja sitte kun Filth in the beatyssä lauletaan että how long, how long, mä kuulen ihan varmaan että Come on, come on. On näitä mokia kyllä enemmänkin. BLOODin biisissä Caught in the Spiral, yhdessä kohdassa lauletaan ihan varmasti että "läs mig Debussy". En mä nyt niin vähän harjottele, että soittoläksyt antaa jo varotuksia?
OMG vähän neiti :''D

Joo eli tosi jännää mulla. Postailen vaan kuvia ja selitän jotain rändömiä väliin. Tällästäkö tän bloggaamisen kuuluu olla, vai? :D opetin pikkusiskoa pelaan miinaharavaa. Se pelaa sitä mun koneella, vähän pelottaa jos se rupee kaiveleen jotain ja löytää sieltä jotain Reitan maha-kuvia :''D Aoi taas *drooooool* Tai siis on tossa myös Reita ja Ruki :D

Ehhhhhkä postaan tän jutun jo ettei jatku pari kilsaa :''D Jatkan täällä Gazen poikien kuolaamista. Moro!